Teljeskörű irodai háttérszolgáltatás!
Hogy mi is ez engedje meg hogy pár szóban bemutassam!
Főleg a mostani gazdasági helyzetben nem mindegy, hogy egy Cég, egy Vállalkozás, miként osztja be jövedelmét, mire költ, és nem utolsó sorban, hogy a Vezetője mennyi időt is tud tölteni tényleges üzletmenettel az irodai munka helyett.
A jó cégmenet jellemzője: hatékonyság, költségoptimalizálás, gördülékeny napi működés.
Most mindez jellemezheti az Ön vállalkozását is, de irodabérlés, munkabér és egyéb járulékos költség, felesleges bosszúság, és plussz kiadás nélkül.
Ne pazarolja a drága idejét az irodai robotra, a rengeteg időigényes adminisztrációra, hiszen ha mindezt Ránk bízza, Ön addig is pénzt keres!
Ugye, hogy erre van a legnagyobb szüksége?
Valakire, aki leveszi az irodai mindennapok terhét az Ön válláról, így Önnek csak a tényleges üzletmenetre kell figyelnie.
Ha Ön is erre vágyik, akkor ezt mostantól bízza Ránk!
Nincs több felesleges plussz kiadás (nincs bérleti díj, plussz rezsi költség, munkabér és járulék), csak folyamatos szolgáltatás, rendszeres, költségként elszámolható díjazással!
Irodánkban minden megvan, amire Önnek is szüksége lenne:
Állandó telefonos elérhetőség
Megbízható internet kapcsolat
Folyamatos e-mail kapcsolat
Skype és MSN kommunikáció
Szkenner
Fénymásoló
Nyomtató
Fax
Digitális fényképező
Archíválási lehetőség
És ha esetleg üzleti partnereivel nincs hol az üzletmenetet átbeszélnie a tárgyalónk is áll rendelkezésére , könnyen megközelíthető budapesti irodánkban.
Ugye, hogy így könnyebb lesz? Keressen meg, és meglátja, az üzleti élete új fordulatot vesz!
Gyenes Anita